Translate

środa, 27 listopada 2013

Test z węgierskiego

Jak z tytule. Dzisiaj test, ja się za bardzo nie uczyłam, nie uczę (aczkolwiek próbuję) i nawet nie chce mi się zrobić żadnej zminiaturyzowanej pomocy naukowej.
Językiem tym posługuje się ok. 13-14 mln osób (na Węgrzech, trochę w N Serbii, N i W Rumunii, S Słowacji, E Austrii, NE Chorwacji, SW Ukrainie, E Słowenii), więc może warto się go poduczyć? :)

Znalazłam nawet serię ciekawych filmików. Że też dopiero w dniu sprawdzianu...
Tak w ogóle, to rano miałam śnieg za oknem. :P
Tak w ogóle, to byliśmy dzień wcześniej na "balecie", czyli na tańcu nowoczesnym. Dokładniej to poszliśmy na przedstawienie "Carmina Burana", które wystawiają tu dość często. Nawet są fragmenty do obejrzenia na youtube. :)
Sala budynku teatru... Śliczna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz