Translate

piątek, 20 września 2013

And the winner is...

... oczywiście, FLP, czyli Filipek z Lewinka, tego na Opolszczyźnie. Gratuluję! :D 

KARPACKIE 

Nie żadne złote bażanty, czy inne bzdety. Przypominam, że pytałam o polskie piwo. Co do Karpackiego, tu jest droższe niż w Polsce, pewnie smakuje jeszcze gorzej niż w Polsce, ale jednak się coś takiego tutaj pije. Jeśli chodzi o piwa, tylko smakowe można polecić, co niniejszym czynię.;D 
A co do nagrody, coś Ci, Filipku, do Polszy przywiozę. Nie martw się, Karpackie to nie będzie. W końcu obiecałam nagrodę, nie karę.:D

Wczoraj Spanish Night, dzisiaj ciąg dalszy festiwalu win. Podoba mi się tu coraz bardziej.

1 komentarz:

  1. Jestem zaszczycony.
    Niezmiernie się cieszę z tego zwycięstwa.
    Naprawdę bardzo wiele dla mnie znaczy, zwłaszcza, że konkurencja była tak liczna i wymagająca.
    Teraz Szanowna Pani CichoSZ, czekam na nagrodę ;p.

    FLP Z LWNK

    OdpowiedzUsuń